پرده زبرا

Wiki Article

همه دسته‌بندی‌های محصولات آموزش نصب و اندازه‌گیری اندازه‌گیری پرده زبرا و شید نصب پرده زبرا و شید اندازه‌گیری پرده پانچ نصب پرده پانچ اندازه‌گیری پرده پلیسه نصب پرده پلیسه اندازه گیری کرکره فلزی نصب کرکره فلزی

قیمت پرده شب و روز را علاوه بر امکانات کیفیت پارچه، نوع ملزومات به کار رفته در آن تعیین می‌کند. این ملزومات که مختص پرده دو مکانیزمه است، مواردی را شامل می‌شود که انتخاب بعضی از آن‌ها تأثیر زیادی در قیمت پرده دومنظوره خواهد داشت.

گردگیری پارچه پرده زبرا با پارچه میکروفیبر یا گردگیر پَردار نظافت با جاروبرقی جدیدترین پرده زبرا

 نصب پرده نیز به حدی ساده است که الزاماً نیاز به نصاب پرده نخواهید داشت. صد البته که در صورت نیاز، می توانید روی نصاب های حرفه ای ویکی دکو حساب باز کنید، برای دریافت قیمت نصب پرده با فروشگاه تماس بگیرید.

یکی از مزیت‎های این نوع از پردها این است که برای پوشاندن پنجره‎های کوچک و یا هر ابعاد دیگری بسیار مناسب هستند و دارای انواع گوناگونی می‎ باشند. انواع پرده زبرا با جدیدترین مدل ها و رنگ بندی متنوع با بهترین کیفیت در فروشگاه مرکز پرده موجود می باشد برای استعلام قیمت پرده زبرا و دیدن انواع مدل ها از منوی سایت به دسته بندی پرده زبرا مراجعه نمایید.

در این نوع از پرده ‏ها تنظیم سایه روشن امکان پذیر نمی‎باشد.

پرده دو مکانیزه (شب و روز) این امکان را به شما می دهد تا مطابق زمان و هر ساعتی از شبانه روز آن را به حالت های موردنظر خود تنظیم نمایید.

طراحی داخلی مسکونی و اداری ، بازسازی و تزئینات داخلی ساختمان

 بنابرای در هنگام مقایسه قیمت های این فروشگاه با فروشگاههای دیگر کیفیت را مدنظر داشته باشید!

چاپ روی پرده دو مکانیزم یک سانتی ، زبرا ، شید ، سیلوئیت و …

مدل تصویری و چاپی: نوع سوم از انواع پرده دو مکانیزم و شب و روز، پرده‌های تصویری و چاپی است. این مدل که جدیدا وارد بازار شده است به‌گونه‌ای است که بر روی قسمت‌های تور قابلیت چاپ دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرده دو مکانیزم یا پرده دابل شید، پرده‌ای مدرن و شیک است که به شما امکان می‌دهد نور وارد شده به محیط را آن‌طور که می‌خواهید، کنترل کنید. این پرده هم در روز و هم در شب، بهترین نوردهی و محافظت از حریم خصوصی را برای شما فراهم می‌کند، به همین دلیل به آن پرده روز و شب هم گفته می‌شود.

در انتها شما می‎توانید پرده‎ های دو مکانیزم را با توجه به سلیقه خود و ابعاد مدنظرتان از فروشگاه‎های معتبر شهر خود تهیه و خریداری کنید. جدیدترین مدل های پرده پذیرایی در فروشگاه مرکز پرده موجود و قابل خریداری می باشند فروشگاه پرده زبرا مرکز پرده ارائه دهنده انواع پرده پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه با جدیدترین و زیباترین طرح و مدل می باشد.

Report this wiki page